środa, 22 marca 2017

Tydzień na Cyprze za 658 zł


       Wczoraj miałam urodziny i z tej okazji zrobiłam sobie prezent. Już tak dawno nigdzie nie wyjeżdżałam, że moje myśli od dłuższego czasu kręciły się wokół tej kwestii. Wręcz idealnie zbiegła się z tymi moimi rozważaniami promocja Wizz Tours, którą niniejszym wam opiszę.


⇽Poprzedni wpis

Dowiedziałam się o niej ze strony fly4free, gdzie podane są też przykładowe rezerwacje, ale w sezonie. Ja znalazłam kilka atrakcyjniejszych ofert w maju i czerwcu. Mam nadzieję, że destynacje, które wyszukałam, będą w proponowanym okresie mniej zatłoczone, a jednocześnie przyjemnie ciepłe. Na swoje potrzeby szukałam lotów dla dwóch osób na 7 dni z Katowic i Warszawy. A oto, jakie smaczki znalazłam :)

1. Teneryfa z Katowic za 732 zł/os

2. Cypr z Katowic za 658 zł/os

3. Malta z Katowic za 741 zł/os

4. Malta z Warszawy za 718 zł/os

5. Hiszpania (L'Estartit, Costa Brava) z Warszawy za 688 zł/os


6. Włochy (Martano, Bari) z Warszawy za 822 zł/os

Trzeba jednak dodać, że wypisane opcje są przeznaczone raczej dla turystów samodzielnych i gotowych na wyzwania - nie obejmują bowiem żadnego wyżywienia, transferu z lotniska, czy bagażu większego niż mały podręczny (42x32x25 cm). Te wszystkie opcje można dodać sobie w czasie rezerwacji, za dodatkową opłatą. Ale czy bez nich nie będzie ciekawiej? ;)

Aby skorzystać z promocji należy w wyszukiwarce połączeń (którą znajdziecie na samym dole strony głównej Wizz Tours) wpisać kod promocyjny SUMMER75. Promocja trwa do 31. marca i obejmuje wyjazdy od 1. maja do 31. października. Dotyczy lotów w obie strony i minimum 7 noclegów. Na wszelki wypadek sugeruję szukać pakietów w karcie incognito (Shift+Ctrl+N), by ciasteczka nie zmieniały wam cen.



Od siebie powiem jeszcze, że jest to wpis czysto informacyjny. Nie wiem jak usługi Wizz Tours będą wyglądały w praktyce, więc nie jestem w stanie nic polecić, albo odradzić. Pokazuję wam tylko to, co udało mi się znaleźć. Ja lecę na Maltę 15. maja z moją kochaną mamą, a wam życzę owocnych łowów! ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz