niedziela, 31 grudnia 2017

Kalendarium


       Początek roku to zazwyczaj czas na podsumowanie minionych 365 dni. Na wielu blogach pojawiają się posty z przemyśleniami dotyczącymi osiągniętych celów i planów na kolejny rok. U mnie będzie trochę inaczej.


⇽Poprzedni wpis

Już jakiś czas temu przygotowałam obszerniejsze zestawienie, które obejmuje wszystkie moje podróże do tej pory, ale czekałam na odpowiedni moment, żeby je opublikować. Myślę, że właśnie nadszedł.

Nie wszystkie moje wycieczki znalazły się na liście, a spośród tych, które można tam znaleźć, wielu nie opisałam i prawdopodobnie niektórych historii już nigdy nie przeleję na ekran komputera. Powód jest prosty – zatarły się w mojej pamięci. Mam za to w planach przedstawienie niektórych z nich za pomocą fotografii z minimalnym udziałem tekstu.

Na dzisiaj przygotowałam dla was Kalendarium, które znajdziecie klikając tutaj⇽


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz